طراحی سایت و اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

در سالهای اخیر ،بازار ایران به یک بازار رقابتی تبدیل شده است و تقریباً هیچ شرکت یا کسب و کاری، بدون رقیب نیست. در این فضا، نیاز به بازاریابی و مشاوره بازاریابی، بیشتر از قبل احساس می شود.

مجموعه پیشنهادات و خدماتی است که، میزان فروش و ارائه خدمات شرکت ها و سازمان ها را بهبود می بخشد و باعث افزایش سود آنها می شود را مشاوره بازاریابی می گویند. مشاوره بازاریابی متنوع است و یک نوع آن ،که به صورت حضوری انجام میگیرد، مشاوره بازاریابی حضوری نام دارد.

چرا به مشاوره بازاریابی حضوری نیاز داریم؟
همه کسب و کارها برای رشد و ترقی خود، به راهبردها و برنامه هایی نیاز دارند که، بتوانند آنها را در مقابل رقبا متمایز کنند. در این زمینه ، مشاوران بازاریابی می توانند با شناسایی فرصت ها، برای شما حضور موثری در صحنه رقابت ایجاد کنند؛ به همین علت نیاز است شما ،از مشاوره بازاریابی به خصوص مشاوره بازاریابی حضوری استفاده کنید.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : مشاور بازاریابی , نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 114 تاريخ : چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت: 14:29

در این نوع مشاوره، ما در قبال خدماتی که دریافت می‌کنیم، ملزم به پرداخت هزینه هستیم.خدمات مشاوره فروش، به شرح زیر است:

  • ارائه تجربیات و راه حل هایی، بر اساس راهبرد های تهیه شده.
  • آموزش به صورت حرفه ای برای مدیران و کارشناسان فروش.
  • شناسایی آسیب ها و دلایل کاهش فروش
  • آموزش شیوه های فروش به جهت موفقیت تیم فروش
  • سنجش وضعیت بازار و بررسی ورود به بازارهای جدید
  • تهیه برنامه جامع برای فروش بهتر
  • مشاوره در جهت گزینش بهترین کانال ها برای توزیع محصولات و خدمات
  • انتخاب نمودار های عملکردی و کنترل آنها
  • تهیه و اجرای راهبردهای فروش
  • طراحی قیمت پیشنهادی برای مشتریان

فروش، یکی از عوامل موثر در رشد و پیشرفت کسب و کارها است و چون اهمیت بالایی دارد، به مشورت گرفتن در این زمینه توصیه می شود. پس هزینه مشاوره فروش، نوعی سرمایه گذاری است.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : مشاور فروش در اصفهان, بهترین مشاور فروش, نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 101 تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1401 ساعت: 13:28

در مشاوره برندینگ یک تیم حرفه ای ابعاد رسانه شما را بررسی می کند و در عین حال با تحقیق و بررسی و رفتار مخاطب و مشتری شما بهترین کانال ارتباطی با مخاطبین را به شما پیشنهاد می کنند. در ابتدا باید به این جنبه بپردازید که مردم چه حسی به شما خواهند داشت و یا کسب و کار شما چه حسی را برای مردم ایجاد می کند. از آنجایی که اغلب ما از رنج و درد گریزان هستیم بنابراین اگر کسب و کار شما تجربه ناخوشایندی را برای مشتری ایجاد کرده نباید انتظار داشته باشید که او احساس خوبی به شما داشته باشد.

سپس به روی مزیتهای رقابتی خودتان تمرکز کنید و ببینید که چه چیزی شما را متفاوت کرده است.همچنین باورها و ارزش های اصلی شما کدامند. با پی بردن به مواردی که گفتیم می توانید آنها را به مشتریان تان معرفی کنید تا راحت تر به شما اعتماد کنند و در نظر آنها فردی متخصص و کاردان جلو کنید. مشاوره برندینگ در صورتی که تخصصی انجام شود میتوانند به روی فروش شما تاثیر چندین برابر بگذارد.

از این رو انتخاب مشاورین توانا و فنی از مهمترین اقدامات در طول برندسازی شخصی هستند. ویژگی هایی که می تواند یک مشاور را از سایرین متمایز کند راه های خلاقانه ، تعهد و وفاداری او به شما خواهد بود.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : مشاوره برندینگ, نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 95 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 16:35

یکی از بزرگترین اشتباه افراد در کسب و کار های خود این است که فکر می کنند نیازی به برند ندارند و فقط شرکت های بزرگ نیازمند برنده هستند؛ به همین دلیل برای ثبت برند اقدامی نمی کنند و سریعا کسب و کار های کوچک دیگر، جای آن ها را پر می کنند. دارا بودن برند بسیار پر کاربرد است و سبب می شود تا کسب و کار شما دارای پرستیژ کاری بسیار بالا تری شود. اما پیش از آن که بخواهید برند خود را ثبت کنید، می بایست سری به جلسات مشاوره برندینگ در مشهد بزنید تا بتوانید یک برند خوب و مناسب برای کسب و کار خود درست کنید.

جلسات مشاوره برندینگ در مشهد، به افراد می آموزند که چگونه برندی انتخاب کنند تا دارای نامی زیبا و پر آوازه و پر کاربرد باشد. شاید تا بحال نام برند هایی را شنیده اید که بسیار زیبا هستند و توانسته اند آوازه بلندی داشته باشند. استفاده از برند خوب و زیبا سبب می شود تا شما در کسب و کار خود موفقیت بیشتری داشته باشید و بتوانید در آمد بالایی کسب کنید. پیشنهاد می شود برای انجام این کار، حتما نزد مشاوران متخصص بروید تا آن ها شما را راهنمایی کنند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از جلسات مشاوره برندینگ، این است که افراد می توانند با استفاده از هم فکری و مشورت با افراد متخصص، برند خوبی را برای کسب و کار خود انتخاب نمایند. باید بدانید که اگر خود به تنهایی به دنبال ثبت برند هستید، نمی توانید برند خوبی را انتخاب نمایید. ولی اگر با متخصصان برندینگ مشورت کنید، می توانید یک برند بسیار خوب برای کسب و کار خود درست کنید و به وسیله آن برند، کسب و کار خود را در میان کسب و کار های دیگر مشهور سازید.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 93 تاريخ : يکشنبه 22 آبان 1401 ساعت: 14:08

تاحالا به این موضوع اندیشیده اید که بازاریابی صنعتی می تواند در فروش کالا های انبوه بسیار مفید باشد؟ امروزه، با گسترش تولید کنندگان و فروشندگان کالا های انبوه، موجب شده است که فروش کالا برای فروشندگان، کمی دشوار باشد. اما اگر بازاریابی صنعتی به شیوه های صحیح انجام شود، بدون شک می توان کالا های انبوه را به بهترین شکل ممکن به فروش رساند. البته، فراموش نکنید که بازاریابی صنعتی، نیاز به افراد متخصص دارد و اگر تجربیات و دانش کافی در این کار نباشد، ممکن است بازاریابی صنعتی با شکست مواجه شود.

امروزه، جلسات مشاوره بازاریابی صنعتی در تمامی شهر ها و به ویژه استان ها برگزار می گردد تا افراد بتوانند از مشاوران متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بگیرند. علاوه بر آن، افراد متخصصی که در جلسات مشاوره حضور دارند، می توانند بازاریابی و فروش کالا های انبوه شما را بر عهده بگیرند و با بهترین قیمت و کمترین زمان ممکن به فروش برسانند. نا گفته نماند که در جلسات مشاوره، می بایست نکاتی را رعایت نمایید تا بتوانید با دستی پر از جلسه خارج شوید و از آموزه های مشاوران بهره مند شوید.

چرا برای فروش کالا های انبوه، نیاز به مشاوره بازاریابی صنعتی داریم؟
در بسیاری از مواقع ممکن است با این سوال مواجه شده باشید و به دنبال پاسخی برای آن باشید؛ همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، فروش کالا های انبوه و جذب مشتری برای آن ها، نمی تواند کار آسوده ای باشد. بسیاری از افراد بر این عقیده باورند که می توانند بدون نیاز به کمک مشاوره بازاریابی، کالا های انبوه را به فروش برسانند. اما این عقیده به طور کل اشتباه است چرا که اگر تجربه و دانش کافی در بازاریابی صنعتی به کار گرفته نشود، ممکن است مشتریان خیلی دیر تر جذب کالا ها شوند و نتوان آن ها را با قیمت خوبی به فروش رساند.

در جلسات مشاوره بازاریابی صنعتی، افراد متخصص و با تجربه در زمینه مشاوره صنعتی، به شما آموزش می دهند که چگونه برای کالا های انبوه خود تبلیغات کنید تا مشتریان مجذوب آن ها شوند. علاوه بر آن، ترفند هایی را در خصوص فروش خوب و جذب مشتری های ثابت به شما می آموزند تا بتوانید کالا های انبوه خود را با قیمتی خوب و منصفانه به فروش برسانید و علاوه بر آن، بتوانید برای زمان آینده خود نیز مشتری داشته باشید و نگران فروش کالا های خود در آینده نباشید.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : مشاور بازاریابی پویافراز, نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 95 تاريخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 ساعت: 14:01

مشاوران و مدیران برندینگ وظیفه دارند تا استراتژی های مدیریتی و بازاریابی را برای رسیدن به یک برند موفق خلق کنند. همچنین آنها وظیفه دارند در این مسیر دائماً بازخورد مشتریان را مورد بررسی قرار دهند تا از صحیح بودن مسیر پیش رو اطمینان حاصل کنند.

همچنین آنها مهارت های کلی و جزئی بازاریابی تحلیل برند و راه حل های برای شرکت ارائه می کنند که بتوان با آن محصول را با موفقیت بیشتری فروخت و به اهداف سازمانی نزدیک شد. مشاوران برندی معمولاً در مجموعه مانند آژانس های تبلیغاتی و مشاوره حضور دارند. آنها با مدیران و تیم بازاریابی برند در ارتباط هستند و این ارتباط برای گرفتن تصمیم های مهم با اعضای کلیدی مدیریت است.

اهمیت حضور مشاورین برندینگ سازمانی
تحلیل بازار تحلیل رقبا بازار هدف به طور مداوم توسط مشاورین و تیم آنها انجام می شود. شرکت‌ها نیز از طریق این کارها رقبای اصلی خود را می شناسند و به استراتژی آنها پی می برند تا بتوانند در رقابت از آنها پیشی بگیرند. امروزه با توسعه کانالهای ارتباطی دیجیتال مشاورین برندینگ باید کانال های ارتباطی رقبا را تحلیل کنند. همچنین باید بتوانند منابع و کانالهای ارتباطی در دسترس خود را به بهترین نحو بهینه کرده و در دید مخاطب قرار دهند.

بنابراین مشاورین مسیر رسیدن به یک برند شناخته شده در میان مشتریان را برای شما فراهم می کنند . یک برند می تواند اعتماد مشتریان را به راحتی به دست آورد و باعث افزایش بازاریابی دهان به دهان شود. از این طریق هزینه های انجام شده برای بازاریابی فیزیکی نیز کمتر خواهد شد. برای دریافت مشاوره برندینگ به سایت پویافراز مراجعه نمایید.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : مشاوره برندینگ, نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 97 تاريخ : چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت: 14:23

برخی از ویژگی های کلیدی در صورتی که در یک مشاوره تبلیغاتی باشند می توانند بهترین گزینه برای همکاری با سازمان و شرکت شما باشد. بنابراین هنگام انتخاب عوامل کلیدی زیر را در نظر بگیرید:

سابقه کاری پر ثمر و مفید
یک مشاور هرچه تجربه کاری بیشتری داشته باشد راهکارهای خلاقانه تر و بهتری ارائه خواهد داد. بنابراین بهترین راه ارزیابی تجربه گذشته مشاور مشاهده نمونه کارها و مطالعات موردی به روی نتایجی است که او کسب کرده. همچنین در هنگام بررسی ببینید آیا این فرد با مشتریان در حوزه های مشابه کار شما فعالیت داشته و موفقیت هایی را توانست به دست بیاورد؟ آیا مشاغلی که با آن همکاری کرده از نظر سبک اندازه نیازها و اهداف با شما مطابقت داشته ؟ پاسخ این سوالات میتواند شما را در رسیدن به مشاور مورد نظر خود راهنمایی کند.

سایر ویژگی ها
یک مشاور تبلیغات باید از مهارتهای ارتباطی قوی برخوردار باشد تا بتواند درباره مسائل کسب و کار اطلاعات خوبی با یکدیگر رد و بدل کنید. همچنین مشاوره تبلیغات باید از مهارت های حل مسئله و خلاقیت برای رفع چالش ها و ایجاد فرصت های جدید برخوردار باشد. اگر به دنبال مشاوره می گردید که بتواند شما را در رسیدن به هدف خود در بازاریابی راهنمایی کند هم اکنون با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : مشاوره تبلیغاتی پویافراز, نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت: 14:33

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، جلسات مشاوره می تواند برای شما بسیار مفید و سودمند باشد؛ اما در زمان مشاوره می بایست به نکاتی توجه نمایید تا بتوانید با دستی پر از جلسه خارج شوید. یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در جلسات مشاوره بازاریابی محتوا به آن توجه کنید، همراه داشتن ابزار یادداشت است. یادداشت و نکته برداری از سخنان مشاور سبب می شود تا شما بتوانید یادگیری بهتری در خصوص بازاریابی محتوا داشته باشید.

پیشنهاد می شود برای آن که در آینده دچار مشکلات نشوید و سوالات جدیدی برای شما پیش نیاید، سعی کنید سوالات کلیدی و اصلی را حتما از مشاور بپرسید تا بتوانید به جواب های خود برسید.

پیش از آن که بخواهید به فکر کسب در آمد از کار تولید محتوا باشید، می بایست به فکر جذب مشتری برای افزایش درآمد خود باشید. اما فراموش نکنید که بدون تجربه قبلی نمی توانید این کار را به خوبی انجام دهید و می بایست از آموزش های مشاوره بازاریابی محتوا کمک بخواهید تا او شما را با جدید ترین روش های بازاریابی آشنا سازد.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : مشاور بازاریابی , نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 15 آبان 1401 ساعت: 14:28

یکی از بزرگترین اشتباه افراد در کسب و کار های خود این است که فکر می کنند نیازی به برند ندارند و فقط شرکت های بزرگ نیازمند برنده هستند؛ به همین دلیل برای ثبت برند اقدامی نمی کنند و سریعا کسب و کار های کوچک دیگر، جای آن ها را پر می کنند. دارا بودن برند بسیار پر کاربرد است و سبب می شود تا کسب و کار شما دارای پرستیژ کاری بسیار بالا تری شود. اما پیش از آن که بخواهید برند خود را ثبت کنید، می بایست سری به جلسات مشاوره برندینگ در مشهد بزنید تا بتوانید یک برند خوب و مناسب برای کسب و کار خود درست کنید.

جلسات مشاوره برندینگ در مشهد، به افراد می آموزند که چگونه برندی انتخاب کنند تا دارای نامی زیبا و پر آوازه و پر کاربرد باشد. شاید تا بحال نام برند هایی را شنیده اید که بسیار زیبا هستند و توانسته اند آوازه بلندی داشته باشند. استفاده از برند خوب و زیبا سبب می شود تا شما در کسب و کار خود موفقیت بیشتری داشته باشید و بتوانید در آمد بالایی کسب کنید. پیشنهاد می شود برای انجام این کار، حتما نزد مشاوران متخصص بروید تا آن ها شما را راهنمایی کنند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از جلسات مشاوره برندینگ، این است که افراد می توانند با استفاده از هم فکری و مشورت با افراد متخصص، برند خوبی را برای کسب و کار خود انتخاب نمایند. باید بدانید که اگر خود به تنهایی به دنبال ثبت برند هستید، نمی توانید برند خوبی را انتخاب نمایید. ولی اگر با متخصصان برندینگ مشورت کنید، می توانید یک برند بسیار خوب برای کسب و کار خود درست کنید و به وسیله آن برند، کسب و کار خود را در میان کسب و کار های دیگر مشهور سازید.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : پویافراز, نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 106 تاريخ : شنبه 14 آبان 1401 ساعت: 13:06

هدف از این مشاوره به مانند سایر مشاوره ها رسیدن به اهداف کسب و کار مورد نظر است. به این منظور، ابتدا تحقیقات و تحلیل های لازم انجام می گیرد. سپس با توجه به نوع برند، ویدئوهای تبلیغاتی مناسب تولید می گردد تا برند مورد نظر را به گونه ای جدیدتر و خاص تر معرفی نماید. اما آنچه که در این میان مهم است استراتژی ها و ترفندهایی است که در ساخت این ویدئو به کار گرفته می شود.

در واقع مهم ترین خدمات تیم مشاوره ویدئو مارکتینگ‌ این است که بهترین استراتژی ها را ارائه دهد و بر روی اجرای این استراتژی ها نظارت داشته باشد تا به هدف مورد نظر برسد. به عبارت دیگر، این مشاوره بازاریابی، با ارائه راهکارها و مشاوره های اصولی، نرخ فروشتان را افزایش دهد، سبب افزایش آگاهی مشتریان از نوع برند، محصولات و خدمات شما می شود، به بهبود تعامل و ارتباط شما با مشتریان کمک می کند و در نهایت، سبب افزایش سودآوری و موفقیت در بازار رقابتی می شود.

اهمیت مشاوره ویدئو مارکتینگ
درست است که ویدئوها یکی از بهترین و سریع ترین راه های انتقال اطلاعات به مخاطبان هستند. اما مطمئن باشید اگر نحوه انتشار و طراحی آن به درستی انجام نگیرد اصلا خروجی خوبی نخواهد داشت. اهمیت مشاوره ویدئو مارکتینگ هم در همین قسمت است.

البته مشاوره ویدئو مارکتینگ شامل بخش های مختلفی است که تمام این بخش ها حائز اهمیت می باشند. ولی به طور کلی، به دلیل اینکه این مشاوره ها توسط افراد متخصص و با تجربه در حوزه دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود مطمئنا نتایج و خروجی تاثیرگذارتری به دست می آورید.

بنابراین، اگر به دنبال شروع یک تجارت موفق هستید بهره گیری از مشاوره ویدئو مارکتینگ در مشهد یکی از مهم ترین ارکان و پایه های آن می باشد. چرا که یک مشاوره ویدئو مارکتینگ از مراحل ساخت ویدئو تا انتشار و چگونگی انتشار و حتی فیدبک گیری ویدئو، همراه شما است.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 8 آبان 1401 ساعت: 14:00

همانطور که متخصص و مشاور فروش بین الملل، وظیفه بیان تجارب و نکات برای مراجعه کنندگان دارند، مراجعه کنندگان نیز وظایفی در قبال آن ها دارند. یکی از مهم ترین وظیفه مراجعه کنندگان به جلسات مشاوره فروش بین الملل، آموختن تجارب مشاور و به کار گیری آن ها است. با آموختن تجارب مشاوران و متخصصان فروش بین الملل، می توانید کالا های خود را به شرکت ها و افراد خارجی بفروشید و گام بلندی در بهبود یافتن اقتصاد کشور بردارید و بتوانید به موفقیت های زیادی دست یابید.

امروزه بسیاری از افراد، می خواهند که کالا های خود را به افراد و شکرت های خارجی بفروشند ولی بار ها با شکست مواجه می شوند. برای آن که بتوانید کالا های خود را با قیمت بسیار خوب و سود بالایی به شرکت های خارج بفروشید، می بایست در جلسات آموزشی مشاوره فروش بین الملل شرکت نمایید و از تجارب افراد متخصص در این زمینه برای فروش کالا های خود به افراد و شرکت های خارجی استفاده نمایید و بتوانید سود خوبی را از این کار کسب نمایید.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : مشاور فروش در اصفهان, نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 102 تاريخ : چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت: 13:31